تجربه مشتري حرف اول را مي زند!

تجربه مشتري هرچيزي كه در مسير تعامل با مشتري باشد را در بر مي گيرد؛ از وب سايت گرفته تا پشتيباني پس از تعامل را شامل مي گردد.

تجربه مشتری در طول چندین دهه و بنا به دلایلی ارزنده نقش بسیار مهمی را در میان اصطلاحات پرآوازه کسب و کار، ایفاء می کند. تجربه مشتری در واقع هرچیزی که در مسیر تعامل با مشتری باشد را در بر می گیرد؛ از وب سایت گرفته تا پشتیبانی پس از تعامل را شامل می گردد.

امروزه نیز عقل حُکم می کند که مشتریان بهنگام تعامل در هر زمان و هر مکان از خدماتی با کیفیت بالا بهره مند گردند؛ چرا که چنین پشتیبانی منجر به ترغیب آنها و ادامه تعامل با کسب و کار می شود.

اما هنگامی که روی سخن با مشتریان ERP باشد اهمیت این موضوع نیز دوچندان می شود؛ چرا که ارتباطات در درجه ی اول در مدت زمان بیشتری ادامه می یابند و بنابراین در کل لازم است پشتیبانی مشتری در استانداردی بالاتر، ارائه شود. 

 

clouderp1.jpegclouderp1.jpg

 

ایجاد مشارکت و اعتماد

حفظ ارتباطات در دنیای ERP از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ چرا که چنین ویژگی به آسانی در دسترس همگان قرار نمی گیرد. شُرکای فناوری می توانند بعنوان مشاورانی ارزشمند و قابل اعتماد شناخته شوند؛ ارزش آنها بیشتر در تخصصی است که بواسطه نصب نرم افزار به اشتراک می گذارند. عدم اعتماد به آنها منجر به شکست پروژه ها می شود؛ بویژه هنگامی که مشتری نیز تمایلی به دریافت بهترین توصیه ارائه شده، ندارد. 

 

شهرتِ کلامی

امروزه مقوله ای بنام شهرت بیشتر از هر زمان دیگری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ زیرا دنیای امروزی مملو از خبرهای جعلی و نیز محتواهایی به پشتیبانی از منابعی معتبر است و از ارزش بالایی نیز بهره می جوید. شرکتی موفق است که بتواند تجربه ای روان از پیاده سازی را برای مشتری فراهم سازد، چرا که ایجاد چنین تجربه ای در اغلب مواقع برای مشتری با چالش های بسیاری همراه می باشد.

 

ابر هرچیزی را متحول ساخته است

امروزه قراردادهای ابری برخلاف سیستم های محلی ERP گزینه ای را برای مشتریان فراهم کرده است که بتوانند در مدت زمانی کوتاه کسب و کار خود را منتقل سازند. این بدان معناست که بقاء بیش از هر زمان دیگری برای فروشندگان ERP ابری حائز اهمیت گشته است. اکنون دانستن این موضوع که چرا بهترین تجربه در دنیای ابری در همه ی زمان ها بسیار مهم می باشد، چندان دشوار بنظر نمی رسد. رضایت مشتری کلید ماندگاری است. 

  

یکپارچگی

اینترنت مملو از داستان های ترسناک ERP است که مطالعه آنها ممکن است دردناک یا حتی در مواقعی، شرم آور بنظر برسد. جای هیچ شکی وجود ندارد که چنین مطالبی بر کل صنعت تأثیرگذار می باشد و موانعی را میان فروشندگان و مشتریان بالقوه بوجود می آورد. لازم است بنیان یکپارچگی، همانند اعتماد، از همان ابتدای کار ایجاد شود. هنگامی که امور بر وفق مراد پیش برود، هر یک از طرفین حامی اعتبارِ خوب طرف مقابل خود می شود و در پیروزی پروژه به یک اندازه سهیم می گردند.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جويا افزار ماندگار پرسيا ( جام پرسيا ) توليد كننده نرم افزارهاي يكپارچه سازماني  :

 

. نرم افزار برنامه ريزي منابع سازمان ( Enterprise resource planning ( ERP

. مديريت زنجيره تامين ( Supply Chain Management ( SCM

. مديريت منابع مالي ( Financial Resource Management ( FRM

. مديريت بودجه (Budget Management)

. مديريت منابع انساني ( Human Resource Management ( HRM

. مديريت منابع توليد ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مديريت فرآيند كسب و كار ( Business Process Management ( BPMS

. مديريت ارتباط با مشتري ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدير وظايف (Task Management)

. هوشمندي كسب و كار Business Intelligent

. داشبورد مديريتي (Dashboards)

. اتوماسيون اداري ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رساني : 02188844244

 

 

1.jpgارتباط از طريق واتساپ


/ 0 نظر / 6 بازدید